Putere de convingere

Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză socială mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Leo Burnett
→ Înființarea Muzeului Comunismului
Vitrina Advertising
→ Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca
Grafitti BBDO
→ Asociația React
Dana Țocu, freelancer
→ Group Innitiative for Animals (GIA)
Saatchi & Saatchi
→ Societatea de Scleroză Multiplă
Friends Advertising
→ Asociația pentru Relații Comunitare
Heat Advertising
→ Recicleta
MB Drăgan
→ Fundația Noi Orizonturi
The Cell
→ Autism România
Mercury 360
→ Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR)
Next Advertising
→ Fundația Sensiblu
Publicis
→ Poliția Capitalei

Acest articol apare și în:

DoR #7.2

Putere
Iarnă, 2011

Cumpără revista

8 comentarii la Putere de convingere

  1. Pe locul 1 – Leo.
    Pe 2, la egalitate – Saatchi și Mercury.

  2. Locul 1 – Saatchi –> SSMR. Indeplineste reteta mesajului ideal „simplu, inconfundabil, surprinzator”

    Locul 2 – BBDO –> React. Storytellingul de mare efect a unei povesti de groaza pe care nu o cunoastem din filme

    Locul 3 – Mercury 360 –> ARDOR. Fain! Un joc de cuvinte clever!

    Zmeura: Recicleta…m-am mirat ca a lucrat o agentie acolo…

  3. Next Advertising – cel mai convingator print
    Mercury 360
    Publicis
    Grafitti BBDO
    Heat Advertising

  4. Saatchi & Saatchi. the cell
    la ambele imi place ca genereaza proiectie, nu perspectiva de privitor extern.

  5. Leo Burnett, Saatchi / Saatchi, The Cell

  6. 1. Publicis
    2. Leo Burnett
    3. Next Advertising

  7. CNP-ul fetei din poza de permis e valabil? :))

  8. Publicis – De ce ? SIMPLU ! La cate accidente se petrec din cauza neatentiei, nu numai ca trimiti SMS-uri .. si cand esti neatent in trafic tot o problema este .. VIATA ARE PRIORITATE !

Comentariile sunt închise.