1. Cum plătesc?
Plătești în siguranță cu cardul, direct la noi pe site. Abonamentul este recurent (se înnoiește automat lunar sau anual) și continuă câtă vreme vrei să ne susții (și nu-ți expiră cardul). Din contul tău de pe site poți întrerupe oricând abonamentul. 

2. Ce este un abonament digital? Ce primesc?
Când te abonezi la DoR, susții misiunea noastră: să facem jurnalismul menit să sprijine comunități cât mai diverse să înțeleagă, să empatizeze, să descopere soluții și să acționeze. 

În plus, abonamentul digital îți oferă cont pe dor.ro/comunitate (unde vei găsi, de exemplu, arhiva tuturor revistelor și poveștile noastre în format audio) și la workspace-ul de pe Slack, un canal de comunicare instant pentru comunitatea de abonați, în care vorbim despre ce ne preocupă în ultima vreme, cum ne putem sprijini unii pe alții, cum lucrăm de acasă sau pur și simplu cum ne mai luăm gândul de la griji.

3. Cum livrați revistele?
Dacă ai comandat în trecut un abonament digital + print (acum nu mai poți comanda un astfel de abonament), revista va ajunge la tine imediat ce iese din tipar la început de martie, iunie, septembrie, decembrie.

Majoritatea comenzilor din România sunt livrate cu FAN Courier și ar trebui să ajungă în 2-3 zile (asta pentru că nu facem trimiteri zilnic). În câteva zone mai greu accesibile livrăm prin Poșta Română — te vom anunța dacă e cazul.

4. Cum pot renunța la abonament?
Intră în contul tău și apoi mergi în secțiunea de abonamente (meniul din stânga). Aici vei găsi detaliile abonamentului tău și poți să îl anulezi – pentru asta, trebuie apeși pe butonul Anulează. Operațiunea va anula următoarea plată programată. Abonamentul tău și accesul la pagina de Comunitate vor exista până la expirarea perioadei pentru care ai plătit deja.

Livrările în afara țării se fac cu Poșta Română și pot dura între câteva zile și trei-patru săptămâni.

Scrie-i Carlei, managerul comunității DoR, dacă ai neclarități sau sugestii de cum putem face lucrurile și mai bine: carla@decatorevista.ro