Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
[24/7] Tort de Bezea
Cum treci de la o afacere pornită din pasiune la un business coerent, care mulțumește clienții și susține echipa.
Andrei Țărnea
46 de ani, diplomat, comisar general al Sezonului România - Franța
[DoR & HBO Go] Filmele și serialele care ne țin în casă
V-am pregătit un pachet cu recomandări de filme cu care vrem să vă molipsim, pentru că noi nu mai putem trăi fără ele.