
Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
Noaptea Lungă a Filmelor Scurte: Sau lumea văzută prin scurtmetraj
Echipa ShortsUP, despre cum au evoluat temele selecțiilor din Noaptea Lungă a Filmelor Scurte și ce spun ele despre…
Mini-povești de iubire (V)
Cerința a fost iubirea, valențele au fost multe.
[Promo] Viena, pe tocuri de drag queen
Când te gândești la Viena, îți vin în minte Strauss, opera, târgurile de Crăciun, valsurile, Dunărea, cele 300…