Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
Alexandra Lăncrănjan
34 de ani, procuror DNA
[24/7] Ghidul Miresei: Un sector întreg în daună totală
Cum supraviețuiește un business când toată industria s-a închis?
Obiectele care ne-au dat sens în 2020
Ce obiecte din jurul nostru și-au schimbat rolul în pandemie și ce lucruri noi ne-au ajutat să trecem mai ușor prin aceste 10 luni de incertitudini?