
Matei Dima
31 de ani, creator de conținut, antreprenor, BRomania
De când era mic, Matei a știut că vrea să facă oamenii să râdă. A studiat în Los Angeles și s-a întors în România ca să încerce un domeniu neexploatat: entertainment în online. BRomania are peste un milion de urmăritori pe social media și show-uri de stand-up la Sala Palatului. E printre cei mai influenți vloggeri din țară și spune că ce face el e diferit, pentru că în clipuri nu-și povestește viața, ci livrează povești despre relații, stereotipuri și situații cu care oricine se poate identifica. Acum simte că trece printr-o maturizare. În viitor, vrea să inspire mai mult, să producă schimbări personale și să se axeze pe televiziune.
S-ar putea să-ți mai placă:
Ce ne-a plăcut din DoR în 2020
Un top al poveștilor noastre preferate, de citit și de ascultat, din ce am documentat anul acesta.
România a votat la referendum
Cum s-a văzut referendumul pentru redefinirea familiei în secțiile de vot din țară.
[24/7] Overground Music: pandemia a însemnat trecerea la un nou business
O agenție de management artistic a găsit în streamingul de concerte soluția salvatoare într-o perioadă în care concertele fizice erau imposibile. Însă și-au dat seama că au intrat într-un business cu totul diferit de ce erau obișnuiți să facă.