Mi-e frică de școală
De ce?
Am vrut să aflăm de la cititorii noștri care sunt temerile lor în ceea ce privește școala, fie că sunt elevi sau părinți. Așa am descoperit că nu-i o mare diferență între a fi elev azi sau acum 15 ani, atunci când începi să-ți sondezi fricile.
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184416/1prof-ignoranti-680x603.jpg)
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184420/2bullies-680x492.jpg)
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184424/3umilire-680x571.jpg)
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184428/4temalacontrol-680x578.jpg)
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184432/5teste-si-examene-680x504.jpg)
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184435/6mate-680x550.jpg)
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184440/7ascultat-tabla-680x620.jpg)
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184444/8cevaurma-680x620.jpg)
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184448/9dezamagire-sedinta-680x550.jpg)
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2020/04/13184453/10inutil-680x632.jpg)
Acest articol a fost publicat în cadrul proiectului Școala9, creat de DoR și BRD – Groupe Société Générale.
S-ar putea să-ți mai placă:
Valérie Cioloș-Villemin: adulți prezenți, copii prezenți
Ce rol joacă mindfulness-ul în înțelegerea emoțiilor și dezvoltarea mecanismelor de reziliență?
Și un copil poate să fie șeful
O fată de clasa a șasea adună 35 de copii de gimnaziu să dialogheze despre egalitate de șanse și stereotipuri de gen.
Nevoia de mai multă atenție
Un copil cu nevoi speciale e integrat cu ușurință într-o clasă unită.