Vino la DoR Live: Antrenament pentru schimbare

Pregătim un show de două ore, cu povești despre cei care insistă, persistă și se încăpățânează să schimbe România în bine.

CE: Un show de două ore, cu povești despre cei care insistă, persistă și se încăpățânează să schimbe România în bine.
UNDE: Teatrul Național, Sala Mare
CÂND: Marți, 10 iulie, ora 19:30 (accesul se face de la 19:00)
CÂT COSTĂ: 50 de lei

Bilete: Eventbook

Ilustrațiile acestei ediții: Sorina Vazelina
Logo-ul DoR Live a fost creat de Paula Rusu


România de azi e divizată și demoralizată. Tensiunile politice și sociale și modul în care partidele politice și media le amplifică tind să acopere o altă realitate: în toată această gălăgie, există oameni care insistă, persistă și se încăpățânează să schimbe lucruri (mici și mari) în comunitățile lor.

De aceea, pe 10 iulie facem împreună un Antrenament pentru Schimbare. Pentru prima dată, DoR Live se va ţine în Sala Mare a Teatrului Național din București și pregătim un show complex, de aproximativ două ore, cu 15 momente artistice diferite: teatru, muzică live, scurtmetraje, lectură și povești multimedia.

Îi vom avea pe scenă pe unii dintre cei mai buni antrenori, oameni care au reușit să producă schimbare, să împingă lucrurile înainte și să devină repere sau modele în comunitățile lor.

Vor fi pe scenă de la activiști precum Elena Calistru, inovatori sociali precum fondatoarele Dăruiește Viață, trupa de liceeni Playhood, muzicienii de la Greetings Sugar și recent finalistul de la Românii au Talent, Alex Ștefănescu. Scopul nostru e simplu: să ne regrupăm la cocktailul de după spectacol cu următorul gând: dacă ei pot, pot și eu.

Ia-ți biletul de pe Eventbook.


CE E DOR LIVE?

DoR Live e o „revistă vie” pe care o consumi sub forma unui spectacol.

La DoR Live conceptul şi dinamica unei reviste sunt transpuse pe scenă alături de unii dintre cei mai neconvenționali și relevanți jurnaliști și artiști ai momentului. În două ore, pe scenă se succed 15-20 de povești legate de o temă.

Ca într-o revistă, avem materiale mai scurte, mai lungi, mai vesele, mai triste. Avem și publicitate. Tot ce e în cuprins vezi pe scenă, unde se succes reporteri, scriitori, actori, muzicieni, prieteni ai DoR. Se spun povești, se cântă, se joacă teatru, se recită.

Scopul e să creăm o întâlnire intimă între poveste și public, să creăm emoție și empatie și să permite spectatorilor să se conecteze live cu întâmplările redate și unii cu alții.


Prezentat de: BRD Groupe Société Générale și Lidl România
Parteneri media: TANANANA și SUB25
Partener: Teatrul Național “I. L. Caragiale”
Proiect cultural co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național (AFCN)

Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.