
Andreea Bădală
35 de ani, designer vestimentar
Creațiile Andreei pentru brandul MURMUR au ajuns să fie purtate de celebrități ca Madonna, Beyoncé sau Katy Perry, astfel că alegerea de a-și menține afacerea în România poate părea contraintuitivă. Însă Andreea simte că Bucureștiul o ajută să își alimenteze inspirația, să facă ceva nou într-un domeniu fără istorie locală și să sprijine puncte de producție autohtone. Și‑ar dori ca oamenii să înțeleagă procesul complex din spatele unui brand de îmbrăcăminte, mai ales unul care pune accent pe originalitate și tehnologii noi. Crede că e datoria ei să împărtășească cât mai mult din acest proces.
S-ar putea să-ți mai placă:
MamaPan – o misiune socială cu curaj
Cum faci o afacere care să ajute femeile în situații dificile, dar care să funcționeze și ca un business adevărat și sustenabil?
[24/7] Ghidul Miresei: Un sector întreg în daună totală
Cum supraviețuiește un business când toată industria s-a închis?
Gruia Bădescu
35 de ani, designer urban și cercetător