Bucureșteanul: Obor Sonor

Când piața își face loc în social media ca punct de întâlnire, fotografiile nu mai sunt de ajuns.

Ai la-ndemână un portret pe de-a-ntregul colat cu sonor din Halele Obor, o drumeție prin precupeție. Nu-i tocmai cronologic, dar nici nu trebuie să fie, pentru că sunetele sunt ordonate pentru imersiune, să redea cât mai bine atmosfera, oferta și contra, târguiala, sunetele și suflul oamenilor din jurul tarabelor. Deci căștile pe urechi, te rog.

Pășești în prima hală prin ușa care scârțâie, te plimbi printre rândurile de mese acoperite de legume și fructe, ieși în aglomerarea de tarabe din curte și nimerești în bazarul încropit din gherete albe din pvc. Te pierzi, ajungi în sectorul cu măcelării și asculți compresoarele din vitrinele frigorifice cât oameni cu șorțuri roșii de cauciuc tranșează iscusit. Revii în prima hală, mai asculți cumpăratorii luând decizii, apoi sărbătorești cu doi mici în muștar la terasa cu umbrele roșii.

Îți e util ce citești? Înainte de a pleca, vrem să te rugăm ceva.

Credem că jurnalismul bun oferă soluții și creează punți între oameni. În această perioadă dificilă, toate eforturile noastre editoriale se îndreaptă către a scrie despre cum se schimbă viața noastră în vremuri de izolare și cum ne putem conecta mai bine. Susține-ne să facem jurnalismul care contează pentru întreaga societate. 

Abonează-te.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *