Susține jurnalismul DoR

În aceste vremuri imprevizibile, scriem cu grijă și empatie și evidențiem soluții pentru a ne simți conectați și a deveni mai rezilienți. Împreună.

Putere de convingere

Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Cauzele sociale sunt – de bine, de rău – dependente de campanii convingătoare. De aceea, am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Care vă place și de ce?


Leo Burnett
→ Înființarea Muzeului Comunismului


Vitrina Advertising
→ Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca


Grafitti BBDO
→ Asociația React


Dana Țocu, freelancer
→ Group Innitiative for Animals (GIA)


Saatchi & Saatchi
→ Societatea de Scleroză Multiplă


Friends Advertising
→ Asociația pentru Relații Comunitare


Heat Advertising
→ Recicleta


MB Drăgan
→ Fundația Noi Orizonturi


The Cell
→ Autism România


Mercury 360
→ ARDOR


Next Advertising
→ Fundația Sensiblu


Publicis
→ Poliția Capitalei

Susține DoR

Te ajută ce ai citit? La DoR, credem că jurnalismul bun ne ajută să ne transformăm viețile. Oricât de imprevizibile par aceste vremuri, vom continua să scriem cu grijă și empatie, să căutăm soluții pentru a ne simți conectați și mai rezilienți. Împreună.

Susține-ne munca. Cumpără un abonament.


Acest articol apare și în:

DoR #7.2

Putere
Iarnă, 2011

Cumpără revista

8 comentarii la „Putere de convingere

  1. Pe locul 1 – Leo.
    Pe 2, la egalitate – Saatchi și Mercury.

  2. Locul 1 – Saatchi –> SSMR. Indeplineste reteta mesajului ideal „simplu, inconfundabil, surprinzator”

    Locul 2 – BBDO –> React. Storytellingul de mare efect a unei povesti de groaza pe care nu o cunoastem din filme

    Locul 3 – Mercury 360 –> ARDOR. Fain! Un joc de cuvinte clever!

    Zmeura: Recicleta…m-am mirat ca a lucrat o agentie acolo…

  3. Next Advertising – cel mai convingator print
    Mercury 360
    Publicis
    Grafitti BBDO
    Heat Advertising

  4. Saatchi & Saatchi. the cell
    la ambele imi place ca genereaza proiectie, nu perspectiva de privitor extern.

  5. Leo Burnett, Saatchi / Saatchi, The Cell

  6. 1. Publicis
    2. Leo Burnett
    3. Next Advertising

  7. CNP-ul fetei din poza de permis e valabil? :))

  8. Publicis – De ce ? SIMPLU ! La cate accidente se petrec din cauza neatentiei, nu numai ca trimiti SMS-uri .. si cand esti neatent in trafic tot o problema este .. VIATA ARE PRIORITATE !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *