Putere de convingere
Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză socială mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.
Contribuie și tu la poveștile care vindecă.
Tot ce-am trăit în ultimii doi ani ne-a însemnat pe viață și va lăsa în continuare urme. La DoR vom continua să scriem despre suferințe individuale și colective, cum le înțelegem și le transformăm în surse de putere și încredere, cum reclădim ce nu mai e și cum găsim soluții la lipsurile și ineficiența sistemelor care ne trădează. Cumpără un abonament digital ca să ne susții misiunea.
Abonament digital lunar
15 lei / lună
Abonament digital anual
150 lei / an
Abonament digital cadou
150 lei / an
Acest articol apare și în:
8 comentarii la Putere de convingere
S-ar putea să-ți mai placă:
Pledoarie pentru educație
Cum ar putea învățământul românesc să se transforme dintr-un sistem de școlarizare într-unul de educație.
Nathalie
Andrei Ţărnea povestește despre cea care i-a scăpat.
Elena
Brăduț Ulmanu povestește despre cea care i-a scăpat.
Pe locul 1 – Leo.
Pe 2, la egalitate – Saatchi și Mercury.
Locul 1 – Saatchi –> SSMR. Indeplineste reteta mesajului ideal „simplu, inconfundabil, surprinzator”
Locul 2 – BBDO –> React. Storytellingul de mare efect a unei povesti de groaza pe care nu o cunoastem din filme
Locul 3 – Mercury 360 –> ARDOR. Fain! Un joc de cuvinte clever!
Zmeura: Recicleta…m-am mirat ca a lucrat o agentie acolo…
Next Advertising – cel mai convingator print
Mercury 360
Publicis
Grafitti BBDO
Heat Advertising
Saatchi & Saatchi. the cell
la ambele imi place ca genereaza proiectie, nu perspectiva de privitor extern.
Leo Burnett, Saatchi / Saatchi, The Cell
1. Publicis
2. Leo Burnett
3. Next Advertising
CNP-ul fetei din poza de permis e valabil? :))
Publicis – De ce ? SIMPLU ! La cate accidente se petrec din cauza neatentiei, nu numai ca trimiti SMS-uri .. si cand esti neatent in trafic tot o problema este .. VIATA ARE PRIORITATE !