Putere de convingere

Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză socială mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.

Leo Burnett
→ Înființarea Muzeului Comunismului
Vitrina Advertising
→ Centrul de Voluntariat Cluj-Napoca
Grafitti BBDO
→ Asociația React
Dana Țocu, freelancer
→ Group Innitiative for Animals (GIA)
Saatchi & Saatchi
→ Societatea de Scleroză Multiplă
Friends Advertising
→ Asociația pentru Relații Comunitare
Heat Advertising
→ Recicleta
MB Drăgan
→ Fundația Noi Orizonturi
The Cell
→ Autism România
Mercury 360
→ Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR)
Next Advertising
→ Fundația Sensiblu
Publicis
→ Poliția Capitalei

Contribuie și tu la poveștile care vindecă.

Tot ce-am trăit în ultimii doi ani ne-a însemnat pe viață și va lăsa în continuare urme. La DoR vom continua să scriem despre suferințe individuale și colective, cum le înțelegem și le transformăm în surse de putere și încredere, cum reclădim ce nu mai e și cum găsim soluții la lipsurile și ineficiența sistemelor care ne trădează. Cumpără un abonament digital ca să ne susții misiunea.


Acest articol apare și în:

DoR #7.2

Putere
Iarnă, 2011

Cumpără revista

8 comentarii la Putere de convingere

  1. Pe locul 1 – Leo.
    Pe 2, la egalitate – Saatchi și Mercury.

  2. Locul 1 – Saatchi –> SSMR. Indeplineste reteta mesajului ideal „simplu, inconfundabil, surprinzator”

    Locul 2 – BBDO –> React. Storytellingul de mare efect a unei povesti de groaza pe care nu o cunoastem din filme

    Locul 3 – Mercury 360 –> ARDOR. Fain! Un joc de cuvinte clever!

    Zmeura: Recicleta…m-am mirat ca a lucrat o agentie acolo…

  3. Next Advertising – cel mai convingator print
    Mercury 360
    Publicis
    Grafitti BBDO
    Heat Advertising

  4. Saatchi & Saatchi. the cell
    la ambele imi place ca genereaza proiectie, nu perspectiva de privitor extern.

  5. Leo Burnett, Saatchi / Saatchi, The Cell

  6. 1. Publicis
    2. Leo Burnett
    3. Next Advertising

  7. CNP-ul fetei din poza de permis e valabil? :))

  8. Publicis – De ce ? SIMPLU ! La cate accidente se petrec din cauza neatentiei, nu numai ca trimiti SMS-uri .. si cand esti neatent in trafic tot o problema este .. VIATA ARE PRIORITATE !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.