Putere de convingere
Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză socială mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.
Acest articol apare și în:
8 comentarii la Putere de convingere
Comentariile sunt închise.
S-ar putea să-ți mai placă:
Vin imediat
Timpul e relativ şi ambiguu. Ca să vezi ce culmi poate atinge această afirmaţie, ajunge să arunci o privire la zigzagurile semantice ale cuvântului imediat prin viaţa de zi cu zi a românilor.
Dreptul la învăţătură
Ce am învățat de când ajut copiii din cea mai săracă și exclusă comunitate din orașul meu să meargă la școală.
Între un bărbat și o femeie e un aparat foto
Nobuyoshi Araki nu are cum să te lase indiferent; ori îl arunci, catalogându‐l drept un alt pervers care transformă femeia în obiect, ori îi cauţi sensul dincolo de ce te şochează sau ţi se pare indecent.
Pe locul 1 – Leo.
Pe 2, la egalitate – Saatchi și Mercury.
Locul 1 – Saatchi –> SSMR. Indeplineste reteta mesajului ideal „simplu, inconfundabil, surprinzator”
Locul 2 – BBDO –> React. Storytellingul de mare efect a unei povesti de groaza pe care nu o cunoastem din filme
Locul 3 – Mercury 360 –> ARDOR. Fain! Un joc de cuvinte clever!
Zmeura: Recicleta…m-am mirat ca a lucrat o agentie acolo…
Next Advertising – cel mai convingator print
Mercury 360
Publicis
Grafitti BBDO
Heat Advertising
Saatchi & Saatchi. the cell
la ambele imi place ca genereaza proiectie, nu perspectiva de privitor extern.
Leo Burnett, Saatchi / Saatchi, The Cell
1. Publicis
2. Leo Burnett
3. Next Advertising
CNP-ul fetei din poza de permis e valabil? :))
Publicis – De ce ? SIMPLU ! La cate accidente se petrec din cauza neatentiei, nu numai ca trimiti SMS-uri .. si cand esti neatent in trafic tot o problema este .. VIATA ARE PRIORITATE !