Putere de convingere
Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză socială mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.
Acest articol apare și în:
8 comentarii la Putere de convingere
Comentariile sunt închise.
S-ar putea să-ți mai placă:
Pare că toată lumea a înțeles lecția lui 2008. N-a pronunțat nimeni cuvântul „austeritate”.
Elena Calistru crede că și politicienii au fost prinși pe picior greșit de pandemie. Nu se arată prea multe personaje gata să câștige capital politic din pandemie, pentru că nu înțelege nimeni până la capăt ce ni se întâmplă.
Fricile pe care le învățăm la școală (3)
Generațiile, manualele și programele se schimbă, dar fricile din școală sunt tot acolo.
Top 5 texte (din primele patru DoR)
La sfârșitul anului trecut v-am întrebat într-un chestionar care a fost textul vostru preferat din DoR. Iată cele mai bune cinci texte din primele patru numere DoR.
Pe locul 1 – Leo.
Pe 2, la egalitate – Saatchi și Mercury.
Locul 1 – Saatchi –> SSMR. Indeplineste reteta mesajului ideal „simplu, inconfundabil, surprinzator”
Locul 2 – BBDO –> React. Storytellingul de mare efect a unei povesti de groaza pe care nu o cunoastem din filme
Locul 3 – Mercury 360 –> ARDOR. Fain! Un joc de cuvinte clever!
Zmeura: Recicleta…m-am mirat ca a lucrat o agentie acolo…
Next Advertising – cel mai convingator print
Mercury 360
Publicis
Grafitti BBDO
Heat Advertising
Saatchi & Saatchi. the cell
la ambele imi place ca genereaza proiectie, nu perspectiva de privitor extern.
Leo Burnett, Saatchi / Saatchi, The Cell
1. Publicis
2. Leo Burnett
3. Next Advertising
CNP-ul fetei din poza de permis e valabil? :))
Publicis – De ce ? SIMPLU ! La cate accidente se petrec din cauza neatentiei, nu numai ca trimiti SMS-uri .. si cand esti neatent in trafic tot o problema este .. VIATA ARE PRIORITATE !