
Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
Primul sărut (care a contat)
O serie de povești iscate de festivalul Serile Filmului Gay, din crezul că poveștile care ne arată ce avem în…
Ajută-ne să găsim povești din Vaslui
Vrem să fii ghidul nostru în oraș, așa că te rugăm să ne spui curiozitățile și ideile tale.
Documentare studențești de neratat la Docuart Fest
Echipa DoR îți spune ce filme să vezi la a șasea ediție a Docuart Fest.