
Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
[24/7] Ce au făcut festivalurile în pandemie?
Am discutat cu patru organizatori de festivaluri despre soluțiile pe care le-au găsit anul acesta pentru a fi aproape de public și despre lecțiile învățate în 2020.
Corespondență Pelicam: Orașele cresc grădini
De vorbă cu Dan Susman, regizorul documentarului "Growing Cities" și invitat special la Pelicam, festivalul internațional…
Târgu Mureș în 24 de ore
Scene din decursul unei zile în oraș, de dimineață până în miezul nopții.