Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
Cele mai bune povești din 2016
Din 2016 rămânem cu o sumedenie de povești care ne-au făcut mai buni sau care ne-au ajutat să înțelegem mai bine lumea în care trăim. Am pus cap la cap selecțiile noastre și am obținut această listă.
Cele mai bune povești din 2014
La fiecare final de an, ne amintim de poveștile care ne-au marcat și din care am învățat să fim mai buni în ceea ce facem.
Un director de școală trebuie să înceapă schimbarea cu el însuși
Vasile Mih, directorul Colegiului Național „Dragoș Vodă” din Sighetu Marmației, a murit de COVID-19. În aprilie 2019 a vorbit pe scenă la „DoR Live: Școala9” despre cum își vedea rolul în educație. Publicăm o variantă a discursului lui.