Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
Cum mai e prin viețile voastre? Vă așteptăm poveștile
Răspândirea coronavirusului a schimbat multe la nivel de relații, muncă, ritm de viață și trăiri.
Șaorma mea de toate zilele. Pictorial cu Sânziana Negru
Crezi că pantofii tăi de designer n-au ce căuta în faţa unei mâncătorii de cartier? Crezi că rucola dă mai bine decât varza tocată? Crezi că mâncarea se împarte pe clase sociale? Noi credem că nu eşti niciodată prea bună pentru o şaormă.
Ce ne-a plăcut din DoR în 2018
Iată poveștile noastre preferate dintre cele pe care le-am publicat anul acesta.