
Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
[24/7] QP: Un bar încearcă să supraviețuiască
Ce pierde și ce câștigă un bar în pandemie?
Ce ne-a plăcut din DoR în 2022
Topul poveștilor noastre preferate, de citit și de ascultat, din ce am publicat anul ăsta.
Radu Manelici
33 de ani, designer