Ana Morodan
33 de ani, antreprenoare
Contesa digitală – cum s-a autointitulat – este urmărită de peste 140.000 de oameni pe Instagram, conduce un business cu 14 angajați, are un magazin online și deține licența primului curs de online influencing. Ana crede că puterea de a influența oamenii prin activitatea din social media nu trebuie folosită doar pentru autovalidare sau promovare de brand, ci vine la pachet cu responsabilitatea de a transmite anumite credințe și valori, ca susținerea comunității LGBT sau a mișcării #rezist. „Poate nu vom schimba noi nimic, dar există generații care se ridică. E important când te uiți la tine în oglindă să știi că ai făcut the right thing.”
S-ar putea să-ți mai placă:
Cum mai e prin viețile noastre: Povești de la cititori
Tu ce ai mai amânat, anulat și trăit din cauza pandemiei de coronavirus?
Ghid de citit în stele
Fiecare strop de lumină de pe cer își are sensul său. Trebuie doar să deprinzi alfabetul. Tu știi ce sunt stelele?
[24/7] Milu Café
Soții Milu au deschis în 2016 o cafenea ca să strângă bani pentru tratamentul Smarandei.