Putere de convingere
Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză socială mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.
Acest articol apare și în:
8 comentarii la Putere de convingere
Comentariile sunt închise.
S-ar putea să-ți mai placă:
The Last Daughter
I looked into my family’s history and my hometown of Suceava for answers to the conversations I never had with my mother and grandmother.
Portretul dorinței feminine. Fragment din „Trei Femei”, de Lisa Taddeo
Cum arată viețile și dilemele a trei femei dornice de intimitate și conexiune.
100 de oameni pentru România de mâine (III)
În anul centenarului, am ales 100 de oameni care vor defini România de mâine și de peste câțiva ani.
Pe locul 1 – Leo.
Pe 2, la egalitate – Saatchi și Mercury.
Locul 1 – Saatchi –> SSMR. Indeplineste reteta mesajului ideal „simplu, inconfundabil, surprinzator”
Locul 2 – BBDO –> React. Storytellingul de mare efect a unei povesti de groaza pe care nu o cunoastem din filme
Locul 3 – Mercury 360 –> ARDOR. Fain! Un joc de cuvinte clever!
Zmeura: Recicleta…m-am mirat ca a lucrat o agentie acolo…
Next Advertising – cel mai convingator print
Mercury 360
Publicis
Grafitti BBDO
Heat Advertising
Saatchi & Saatchi. the cell
la ambele imi place ca genereaza proiectie, nu perspectiva de privitor extern.
Leo Burnett, Saatchi / Saatchi, The Cell
1. Publicis
2. Leo Burnett
3. Next Advertising
CNP-ul fetei din poza de permis e valabil? :))
Publicis – De ce ? SIMPLU ! La cate accidente se petrec din cauza neatentiei, nu numai ca trimiti SMS-uri .. si cand esti neatent in trafic tot o problema este .. VIATA ARE PRIORITATE !