Putere de convingere
Am rugat creativii din publicitatea românească să adopte câte o cauză socială mai puțin vizibilă și să-i facă un print puternic.
Acest articol apare și în:
8 comentarii la Putere de convingere
Comentariile sunt închise.
S-ar putea să-ți mai placă:
Zbor deasupra unui cuib de peruşi
Indiferent cât de departe te‑ai duce, unele lucruri te vor aştepta întotdeauna acasă.
#dordeduca vs. #dordecasa
Plecatul din țară e un subiect care a revenit obsesiv în toate conversațiile recente din jurul nostru. A fost punctat și într-un bombardament de posturi pe bloguri și contrat de un grup pe Facebook care încerca să te convingă să rămâi arătându-ți imagini de prin țară.
Cine în lume sunt eu? Versiune audio
Până la 25 de ani eram convinsă că sunt doar eticheta etniei mele și că lumea mea urma să rămână între patru pereți de sticlă murdară. Apoi am plecat.












Pe locul 1 – Leo.
Pe 2, la egalitate – Saatchi și Mercury.
Locul 1 – Saatchi –> SSMR. Indeplineste reteta mesajului ideal „simplu, inconfundabil, surprinzator”
Locul 2 – BBDO –> React. Storytellingul de mare efect a unei povesti de groaza pe care nu o cunoastem din filme
Locul 3 – Mercury 360 –> ARDOR. Fain! Un joc de cuvinte clever!
Zmeura: Recicleta…m-am mirat ca a lucrat o agentie acolo…
Next Advertising – cel mai convingator print
Mercury 360
Publicis
Grafitti BBDO
Heat Advertising
Saatchi & Saatchi. the cell
la ambele imi place ca genereaza proiectie, nu perspectiva de privitor extern.
Leo Burnett, Saatchi / Saatchi, The Cell
1. Publicis
2. Leo Burnett
3. Next Advertising
CNP-ul fetei din poza de permis e valabil? :))
Publicis – De ce ? SIMPLU ! La cate accidente se petrec din cauza neatentiei, nu numai ca trimiti SMS-uri .. si cand esti neatent in trafic tot o problema este .. VIATA ARE PRIORITATE !