Lateral & Graffiti PR

Recent v-am arătat paginile de publicitate cu Gusto Pufuleți din DoR #2. Ele nu au fost singurele mostre de altfel…

Recent v-am arătat paginile de publicitate cu Gusto Pufuleți din DoR #2. Ele nu au fost singurele mostre de altfel de reclame tipărite. Mai jos găsiți alte două exemple cu care ne mândrim.

Primul este un ad la LATERAL, o companie de software care lucrează în Anglia (Londra) și România și care au fost aleși recent ca parteneri la Seedcamp, un incubator de proiecte antreprenoriale. Pagina din DoR #2 e o prezentare a companiei, om cu om. LATERAL sunt mereu în căutare de oameni talentați, iar această reclamă îți prezintă potențialii viitori colegi. Designul a fost făcut de Mircea Drăgoi. (LATERAL sunt responsabili și de site-ul creativ de călătorie, www.explorra.com).

Al doilea ad e la agenția Graffiti PR. Graffiti (ex Pleon Graffiti) ne-au ajutat și la numărul pilot, acoperindu-ne costurile de tipar. Acum am creat împreună cu ei un ad care încearcă să explice – folosind o hartă vizuală – procesul prin care au trecut ca să-și schimbe numele.

Ideea ambelor ad-uri e să ofere cititorilor revistei o experiență de citire/parcurgere diferită de o pagină tradițională de publicitate tipărită. Pe de o parte e un conținut publicitar clar delimitat de conținutul editorial, pe de alta e un conținut amuzant și – credem noi – angajant.

În pandemie, misiunea noastră rămâne aceeași: Spunem povești adevărate pentru a ne sprijini comunitatea să înțeleagă, să empatizeze, să descopere soluții și să acționeze. Pentru asta avem nevoie de cât mai mulți susținători.

Între 1 octombrie și 15 noiembrie, vrem să ne dublăm comunitatea și să ajungem la 4.500 de abonați.

Cu 15 lei pe lună sau 150 de lei pe an, ne aduci mai aproape de țintă, iar tu contribui la jurnalismul DoR.

Abonează-te.


Acest articol apare și în:

DoR #2

Primăvară, 2010

Cumpără revista

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *