Lateral & Graffiti PR

Altfel de reclame tipărite.

Recent v-am arătat paginile de publicitate cu Gusto Pufuleți din DoR #2. Ele nu au fost singurele mostre de altfel de reclame tipărite. Mai jos găsiți alte două exemple cu care ne mândrim.

Primul este un ad la LATERAL, o companie de software care lucrează în Anglia (Londra) și România și care au fost aleși recent ca parteneri la Seedcamp, un incubator de proiecte antreprenoriale. Pagina din DoR #2 e o prezentare a companiei, om cu om. LATERAL sunt mereu în căutare de oameni talentați, iar această reclamă îți prezintă potențialii viitori colegi. Designul a fost făcut de Mircea Drăgoi. (LATERAL sunt responsabili și de site-ul creativ de călătorie, www.explorra.com).

Al doilea ad e la agenția Graffiti PR. Graffiti (ex Pleon Graffiti) ne-au ajutat și la numărul pilot, acoperindu-ne costurile de tipar. Acum am creat împreună cu ei un ad care încearcă să explice – folosind o hartă vizuală – procesul prin care au trecut ca să-și schimbe numele.

Ideea ambelor ad-uri e să ofere cititorilor revistei o experiență de citire/parcurgere diferită de o pagină tradițională de publicitate tipărită. Pe de o parte e un conținut publicitar clar delimitat de conținutul editorial, pe de alta e un conținut amuzant și – credem noi – angajant.

Contribuie și tu la poveștile care vindecă.

Tot ce-am trăit în ultimii doi ani ne-a însemnat pe viață și va lăsa în continuare urme. La DoR vom continua să scriem despre suferințe individuale și colective, cum le înțelegem și le transformăm în surse de putere și încredere, cum reclădim ce nu mai e și cum găsim soluții la lipsurile și ineficiența sistemelor care ne trădează. Cumpără un abonament digital ca să ne susții misiunea.


Acest articol apare și în:

DoR #2

Primăvară, 2010

Cumpără revista

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.