Lateral & Graffiti PR
Altfel de reclame tipărite.
Recent v-am arătat paginile de publicitate cu Gusto Pufuleți din DoR #2. Ele nu au fost singurele mostre de altfel de reclame tipărite. Mai jos găsiți alte două exemple cu care ne mândrim.
Primul este un ad la LATERAL, o companie de software care lucrează în Anglia (Londra) și România și care au fost aleși recent ca parteneri la Seedcamp, un incubator de proiecte antreprenoriale. Pagina din DoR #2 e o prezentare a companiei, om cu om. LATERAL sunt mereu în căutare de oameni talentați, iar această reclamă îți prezintă potențialii viitori colegi. Designul a fost făcut de Mircea Drăgoi. (LATERAL sunt responsabili și de site-ul creativ de călătorie, www.explorra.com).
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2010/05/27232917/AD_Lateral_DoR2.jpg)
Al doilea ad e la agenția Graffiti PR. Graffiti (ex Pleon Graffiti) ne-au ajutat și la numărul pilot, acoperindu-ne costurile de tipar. Acum am creat împreună cu ei un ad care încearcă să explice – folosind o hartă vizuală – procesul prin care au trecut ca să-și schimbe numele.
![](https://cdn.dor.ro/wp-content/uploads/2010/05/27233021/AD_GraffitiPR_DoR2.jpg)
Ideea ambelor ad-uri e să ofere cititorilor revistei o experiență de citire/parcurgere diferită de o pagină tradițională de publicitate tipărită. Pe de o parte e un conținut publicitar clar delimitat de conținutul editorial, pe de alta e un conținut amuzant și – credem noi – angajant.
Acest articol apare și în:
S-ar putea să-ți mai placă:
[DoR & Uber] Astrograme la volan
Dacă te nimerești în Renaultul lui Cristian Cătălin Smaranda, s-ar putea să afli câte ceva despre astrologie și…
DoR @ Street Delivery
În weekend-ul 12-13 iunie, ne-am postat laStreet Delivery București cu patru panouri mari din polistiren și am…
Provocarea Bucharest by hand
Proiectul este al doilea experiment provocat în România de Grolsch și constă într-o platformă prin care îți poți…