Lateral & Graffiti PR
Altfel de reclame tipărite.
Recent v-am arătat paginile de publicitate cu Gusto Pufuleți din DoR #2. Ele nu au fost singurele mostre de altfel de reclame tipărite. Mai jos găsiți alte două exemple cu care ne mândrim.
Primul este un ad la LATERAL, o companie de software care lucrează în Anglia (Londra) și România și care au fost aleși recent ca parteneri la Seedcamp, un incubator de proiecte antreprenoriale. Pagina din DoR #2 e o prezentare a companiei, om cu om. LATERAL sunt mereu în căutare de oameni talentați, iar această reclamă îți prezintă potențialii viitori colegi. Designul a fost făcut de Mircea Drăgoi. (LATERAL sunt responsabili și de site-ul creativ de călătorie, www.explorra.com).

Al doilea ad e la agenția Graffiti PR. Graffiti (ex Pleon Graffiti) ne-au ajutat și la numărul pilot, acoperindu-ne costurile de tipar. Acum am creat împreună cu ei un ad care încearcă să explice – folosind o hartă vizuală – procesul prin care au trecut ca să-și schimbe numele.

Ideea ambelor ad-uri e să ofere cititorilor revistei o experiență de citire/parcurgere diferită de o pagină tradițională de publicitate tipărită. Pe de o parte e un conținut publicitar clar delimitat de conținutul editorial, pe de alta e un conținut amuzant și – credem noi – angajant.
Acest articol apare și în:
S-ar putea să-ți mai placă:
Ana Morodan: Cum faci un business din propria personalitate?
Ana Morodan: am muncit atât de mult și am luptat atât de mult cu mine încât e datoria mea să nu renunț acum.
[24/7] CONCORDIA: Din centrul de plasament, pe propriile picioare
Cum menții vânzările într-o afacere menită să ajute tinerii defavorizați să-și construiască un viitor.
[Colectiv] 11 lucruri pe care le știm despre incendiu
Concluzii care nu apar explicit în articolul despre reconstituirea nopții din Colectiv, dar care sunt esențiale pentru înțelegerea anumitor momente.